Clik yer..iklan ni..

Friday, September 25, 2009

20 september 2009

20 September 2009 - Sabtu

Pepagi lagi dah siap sedia dgn barang2 yg nak bawak balik kat kampung. Hantar kiuh dan adik di Taman Mewah Ipoh, bagi jiran2 depan rumah dan sebelah rumah. Rasalahlah sorang sikit.

Janji dgn kakak sampai rumahnya seblm waktu berbuka, jadi singgah kat Pasar Ramadhan Baru Gajah beli ayam golek madu. Org ramai, adik dari Rawang pun nak sampai petang tu jugak - baik beli satu jenis tapi banyak.

Petang tu balik ikut jalan Bota Kiri, seronok rasanya tengok suasana kampung. Cerita pasal Bota Kiri teringat kawan lama Hamidah Ri kat Bota kiri.


Malam raya tengok anak2 sedara dan my princess main bunga api teringat zaman dolu-dolu.

No comments:

Post a Comment