Clik yer..iklan ni..

Sunday, September 27, 2009

PORCELIN LAMA

Lepas sarapan ajak husband gi tgengok barang-barang lama. Jumpa banyak tapi taklah borong semuanya. Nasib baik tak bawak duit banyak kalau tak selamat...



hmm tak tau nak beli yg mana..berlambak-lambak



ni pun sama gak



rambang mata dibuat nya. lain kali kalau nak gi sana kena bawak duit banyak sikit.

3 comments:

  1. Wa rambang mata tengok..Macam2 ada..Geram nye..
    Teringin nak ke sana..Tp belom ada kesempatan..Tak nak jual online ke??Boleh la orang2 jauh macam Sari ni menambah koleksi dari perak..hehehe

    ReplyDelete
  2. Ada gak cadangan tu, tapi utk tujuan tu kena ler cari gambar2 yg best2 dulu kan.

    ReplyDelete
  3. Ni Kak Azzah dari Shah Alam.

    geram tgk pinggan bujur sakura tu.. berapa harga nya? nnt roger akak ya..kalau pergi tolong belikan...

    019-267 1825

    TQ.

    ReplyDelete