Clik yer..iklan ni..

Sunday, October 11, 2009

PERHATIAN !!!

Salam

Pada pembaca dan rakan2 yg melihat blog galery bertajuk 'side income', ingin saya jelaskan disini bahawa saya sediri tidak pasti kesahihannya samada ia betul atau scam. tetapi yg pasti ia tidak melibatkan sebarang bayaran pendahuluan etc macam skim-skin yg kena ban by Bank Negara. Ia hanya memerlukan kita baca email, tengok iklan macam tu jer. Jadi personally saya tidak mahu ler bertanggungjawab sekiranya tetiba ia jadi scam pulak.

Sekiranya ada maklumat lanjut mengenai perkara ni, kongsilah dgn saya, takut-takut nanti penat-penat kita click kat iklan depa, lepas tu habuk pun tak ada.

Aper-aper pun guna budi bicara sendiri. Baca, cari maklumat lebih kat internet pas tu terpulang pada diri sendiri yer. Saya cuma berkongsi sahaja.

Ada lagi satu di http://www.globaltestmarket.com/ pun ada juga. Selain tu saya buat survey utk acnielsen etc.

No comments:

Post a Comment