Clik yer..iklan ni..

Sunday, November 1, 2009

TEKO MINI - CABBAGE ROS



Teko mini hanya 1.

SOLD

5 comments:

  1. salam kak saidah..
    cantik teko mini nie..
    bape wang hantarannya??..berminat nak merisik nie..hehe..

    ReplyDelete
  2. Yat..org yg jual tu kata RM25..ok ker harga tu? x masuk pos..

    ReplyDelete
  3. ok kak saidah..
    saya nak..esok saya bayar..so pos ke KL kena tambah bape lagi??..thanks.. ;)

    ReplyDelete
  4. Yatt..barang akak tak ambik lagi , hari ahad depan baru akak amik sbb dia berniaga seminggu sekali jer. Kalau pos biasa lebih kurang rm5.50, kalau pos laku agak-agaklah rm20 keatas, tak sure sbb dia ikut saiz kotak.

    ReplyDelete
  5. ok akak..yg nie kiranya saya cop ye..so nak bayar dulu ke atau tunggu akak amik barang dulu?..yg tureen berjalur kat atas tu pun cun..cam nak gak..bape pulak yg tu??..boleh bayar sekali..hehe..

    ReplyDelete