Clik yer..iklan ni..

Sunday, December 6, 2009

JUMPA KA ZIE DARI ZIE COTTAGE

Tak sangka dapat jumpa Kak Zie di ML. Malam tu Kak Zie sms ingatkan kat KL tupanya dah sampai kat Sri Malaysia. So kami janjilah nak jumpa kat ML.

Tgh pilih2 piring OC kat uncle India tu, nampaklah seorang akak ni pakai serba hitam tgh pilih pinggan juga, hati tu berdetik, ini ker Kak Zie tapi tak berani nak tegur. Hehehe kita buat2lah hantar sms, dengarlah hp dia berbunyi tapi tak sure juga nak tegur. Last sekali call ler ..memang betullah tu Kak Zie.

Kami gi minum jer. Kak Zie ni penuh gaya seorang ibu, cakap pun lemah lembut tak macam kiter hehehe..

Anyway Kak Zie, terimakasih diatas gift ni serta sekeping twin rose plate..

No comments:

Post a Comment