Clik yer..iklan ni..

Monday, December 14, 2009

JUMPA RAKAN MAYA




Salam semua.

Semalam hari Ahad 13 Disember 2009, saya menerima kunjungan dari rakan maya. Sapa lagi Nannie (smockingwith Nannie) bersama anak-anaknya dan Ezany. Nannie banyak memborong sbb sesudah subuh dia menunggu di pasar tu. Nannie singgah kerumah dgn buah tangannya. Comelnya nannie, lepas Nannie balik Fatehah terus masukkan potpuri dlm bakul tu.

Lepas Nannie balik, saya terima sms dari Kak Azah (nurazzah8) yg sedang dlm perjalanan ke kenduri kahwin di Rapat Setia. Saya teruslahlah ajak Kak Azah datang rumah utk amik barangnya mangkuk sakura yg saya barter dgn sebiji teko bunga padi.


Seronok betullah rasanya. Kepasa Nannie, Ezany dan Kak Azah serta keluarga, maaflahlah jika layanan tidak memuaskan, Maklumlah abang kita tak ada kat rumah, ada bowling tournament di Melaka. Kita pun dah gatal tangan lama tak main bowling..alamat spare pun tak boleh nak amik..

Gambar-gambar kunjungan rakan maya ni tidak dapat diuploadkan sebab junior camerawomen silap masa amik gambar, satu gambar tak ada dlm simpanan saya. Hehehe Kak Azah jgn marah yer saya amik gambar dari blog kak Azah.


Kepada rakan-rakan blogger yg lain, kalau datang ke Ipoh , singgah-singgah ler rumah kita yer..

8 comments:

  1. Salam Saidah...tak perasan pun you dah buat n3... patutlah tgk gambar tu mcm dah pernah tgk aje...hehehe .. tak pe..actualy byk lagi gambar yg lain...termasuklah gambar anak2 sedara I yg sibuk masuk gym you! nnt akak boleh emel.. apa emel Saidah ya?
    ...sorry lah ya... kecoh betul dia orang....layanan Saidah mmg superb... dalam mcm tu pun sempat lagi duk goreng cucur kat kami..sampai licin pinggan di makan oleh anak2 sedara I...hehehe...sedap lah tuh...!!
    IA, lain kali kalau akak nak pergi ML akak roger2 Saidah...

    okaylah... sampai sini dulu...

    p/s: kalau jumpa teko twin roses simpan kat akak ya...

    ReplyDelete
  2. Salam Ka Azah

    emai saya: saidah_s@streamyx.com

    Nasib baik cucur tu habis kalau tak kembung kami dua beranak nak habiskan hehehe

    ReplyDelete
  3. saidah...akak selalu turun ke Ipoh kalau balik teluk intan..sebab gi lookin tu..tak tahu lak saidah kat sana..

    ReplyDelete
  4. bestnya dapat jumpa rakan2 'seperjuangan' ya..heheh

    ReplyDelete
  5. hai kak saidah..
    hehehe....mmg bes la sy pg umah kak saidah...
    xda yg kurangnye..layanan akak mmg baik sekali..
    rase nak pegi 2-3 kali lg..hehhee
    thnks ye kak saidah masakkan kuewtiow goreng utk kami..sedap bangettt...heheee...
    oh ya, sy dah ada blok nak folloe lah ye.. ni link sy http://ezanygallery.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mrs Nor..datang ler rumah kita..abe kito orhe kelate gok..kito cumo tak panda kecek kelate jar..

    ReplyDelete
  7. Khaty..memang ler best kalau jumpa kawan2 yg ada minat yg sama.

    ReplyDelete