Clik yer..iklan ni..

Wednesday, February 3, 2010

MY NEW SWEETHEART

Salam semua

Dah lama tak buat sebarang N3 disebabkan oleh kesibukan kerja - kursus etc dan satu lagi...spt yg saya janjikan..inilah my new sweetheart yg menyebabkan saya kelam kabut nak re-organise my life. Sbb selalunya nak pergi mana pun tak kisah, my princess dah besar, nak hunting pun senang, tetapi sekarang ni keadaan akan sedikit berbeza agaknya. Mungkin bila everything dah ok, my new sweetheart pun dah habis pantang, semua akan berjalan lancar.

Utk pengetahuan semua, my new sweetheart akan berumur sebulan bagi hari Sabtu ini, namanya ADAM DANIEL. So far cuma Kak Gee jer yg perasan saya ada baby baru. Mungkin Kak Gee terbaca kat my blog. (About Me)

So..apa-apa pun, kehadiranya menggembirakan kami sekeluarga.

























6 comments:

  1. salam kak saidah ,

    tahniah kak comelnya Adam Danial sama nama dengan sweetheart saya juga , bestnya kak ada baby. Semoga akak sentiasa happy bersama keluarga akak ya ,anak perempuan akak mesti happy tu dpt adik boy .Nanti blh la saya jumpa buah hati akak ni bila saya turun Ipoh ,muah2 kiss utk Adam Danial..

    ReplyDelete
  2. tahniah dapat new baby..bestnya dapat baby balik..hidup mesti ceria..walaupun penat taapi hati riang bila tgk baby ni...

    ReplyDelete
  3. nannie. Kak Nor64..tq lah.. tu yg barang kak nor kak pos lagi tu..sabaq yer kak Nor

    ReplyDelete
  4. salam saidah.
    tahniah mendapat baby baru mesti happy semua family ye..bestnya

    ReplyDelete
  5. salam k.saidah..
    welcome new family member..mesti brtambah meriah family akak kan??tahniah kak..

    ReplyDelete
  6. salam kak saidah..
    tahniah di atas kehadiran anggota baru dalam keluarga..tumpang gembira melihat wajah suci baby daniel..seronok kan ada baby..penat tapi terasa kepuasannya..

    ReplyDelete