Clik yer..iklan ni..

Thursday, April 15, 2010

GIVE AWAY SAIDAHIPOH - TERHARUNYA DGN SAMBUTAN

Click DISINI utk GIVEAWAY Saidah

Salam semua.

Terharu saya dgn sambutan yg diberikan oleh rakan-rakan bloggers dgn program yg saya anjurkan. T/kasih kepada semua dan selamat berkenalan kpd follower baru.

Saya tersentuh dgn komen Shas, menitik juga air mata. Jgn risau Shas .. bukan tersentuh sbb kecik hati..bukan yer.. Tersentuh sbb Shas kata dia terharu dgn kasih-sayang saya terhadap ADAM. Ialah hanya beberapa orang saja yg tahu siapa ADAM dalam hidup saya. Antara yg tahu ialah Shas sendiri, Ezany, Kak Zie dan Nannie.

Menitik juga airmata sbb terkenangkan bagaimana orang tergamak membuang bayi yg baru dilahirkan di dalam tong sampah, dlm sungai. Tidak adakah perasaan kasihan belas mereka terhadap anak yg mereka kandung selama 9 bulan.

Oklah kita sambung semula pasang GA ni.

Next week saya akan upload gambar hadiah misteri utk referrer. Saya taklah berahsia, tak elokkan biarkan org dlm keadaan tertanya. Yg pasti ia adalah adik-beradik MEAKIN ROSSA WARNA PINK.

4 comments:

  1. salam saidah..
    banyaknya set giveaway, smg murah rezeki saidah, malangnya komputer akk ni merajuk susah sangat nak copy gambar dari blog..

    ReplyDelete
  2. Lela..meh lah join give away ni


    kak aton..tak payah copy gambar pun tak aper..kesian kat kak aton.

    ReplyDelete
  3. ct folower baru akak so tak tahu la apa kisahnya tapi ct akan selalu jenguk2 umah akak ni... hehehe

    ReplyDelete