Clik yer..iklan ni..

Friday, June 4, 2010

KEPUTUSAN GIVEAWAY SAIDAH

ADA BARANG BARU DAH N3 DIONLINE SHOP SAYA.

Salam

Sebelum saya umumkan keputusan GA, saja nak citer, hari dapat call dari seorang kawan di Sabah nak order 2kg buah aprikot, Tapi malangnya saya dah kehabisan stok, yg ada hanya 400gm jer. Katanya abangnya sakit ..saya dpt agak apakah penyakitnya. Kepada adik Hilina di Sabah, akak doakan semoga abang adik akan cepat sembuh. Insyaalh bakinya akan akak hantar bila ada stok sspt yg akak janjikan.





OK berbalik kepada GA.



Yg kat atas adalah list jejak yg ditingalkan utk menyertai my GA. Saya tak larat nak tulis semula, saya print jer pas tu saya potong-potong seperti gambar dibawah. Mula-mula saya nak gulung-gulung, tapi nak jimat masa punya pasal saya tak jadi gulung.



Cabutannyya dijalankan oleh FAtehah, saya suruh dia pejam mata pas tu tarik satu.

KEPUTUSAN SPT BERIKUT:
















Hadiah misteri utk referer terbanyak dimenangi oleh Zai Kulim. T/kasih Zai sebab banyak promote kat member-member ni.

Kepada pemenang-pemenang diucapkan tahniah. Email kat saya alamat dan nyatakan pemenang hadiah ke berapa. Email address ialah saidah_s@streamyx.com. Hadiah akan dihantar bermula dari minggu depan hingga akhir bulan JUn.

20 comments:

  1. tahniah bjuat pemenang dan thanks yg menjadikan zai referrer korang..

    ReplyDelete
  2. Cik Ida dan Zai..tahniah yer...hehehhe

    ReplyDelete
  3. waaa.. rase nak guling2x..
    nak lompat2x..
    nak golek2x..
    (**,) thanks sis..
    thanks jugak utk zai kulim..
    nnti ain email..
    teruja

    ReplyDelete
  4. tahniah kpd yang bertuah...
    xde rezeki kali ni... ;)

    ReplyDelete
  5. tahniah pd pemenag..=)
    jeles2..hihi

    ReplyDelete
  6. congrats to all winners!!
    happynya me menang no. 2...

    me dh email my details just now!!
    MY TQ ENTRY CLICK HERE!

    ReplyDelete
  7. tahniah kepada pemenang...
    akak,saya dah try emel.tapi tak boleh ler pulak.
    ada cari lain ker nak send address nie?

    ReplyDelete
  8. salam kak saidah..
    congrats to all the winners & also zaikulim.. ;)

    ReplyDelete
  9. aiyu..cuba semula email. akak dah clearkan mail.

    yatt & chynhashim..tulah..lain kali cuba lagi yer..

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah...terima kasih kak Saidah... saya menang...

    Saya dah email akak...

    syazariya@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. salam kak;
    tahniah pada semua pemenang memang saya nih takde luck la dlm contest2 nih waaa....

    ReplyDelete
  12. tahniah kpd pemenang & tahniah kpd penganjur :)

    ReplyDelete
  13. shiori_LA ^ ariffda..tq.. insyallah..akak akan buat lagi nanti tengiklah kalau ada lebih barang hunting, akak akan buat hehehe

    ReplyDelete
  14. hai kak sy shidah...dah send email yea.......terima kasih byk2 kak....

    terkejut plak tgk keputusan bestla..........

    ReplyDelete
  15. salam

    saya dah email akak....

    alhamdulillah rezeki saya

    on je lappy setelah 1month rosak,dapat hadiah.....

    ReplyDelete
  16. Shidah...ok no problem..nanti datanglkah rumah akak, rumah akak dgn rumah kak laila tak jauh, kami berjiran.

    Ya Alya..itulah rezeki namanya.

    ReplyDelete
  17. k laila yg gelang kristal 2 ke...klau yg 2 shidah dah jmpa dgn dia...dia ade dtg ke kdi shidah....akak klau dtg jmpa mar(rosesenglish) blehlah jmpa dgn shidah...sbnrny kdi shidah blkg kdi dia....n kami dah kwn lbh 10 thn

    ReplyDelete
  18. pada semua pemenang, minta maaf sebab hadiah lambat hantar, maklumlah packing hari sabtu ngan ahad jer..kalau ada hal memang tak leh buat packing.

    Pd shidah..kalau nak hadiah cepat..mai gi umah akak.. akak ngan k.laila berjiran

    ReplyDelete