Clik yer..iklan ni..

Saturday, August 28, 2010

PUASA HARI YG KE 18 - kalau tak silap

Salam


Dah lama sungguh tak buat sebarang N3 kat blog ini. Kalau rumah ler, bersawang jadinya.

Cuti panjang sempena Nuzul Quran dan 31 Ogos, saya ambil kesempatan utk packing semua hadiah-hadiah GA yg masih belum dihantar. Rasa macam ada batu besar di bahu ini, tak terpikul rasanya bila janji masih belum ditunaikan.

Adam pulak sekarang ni susah nak ditinggalkan, asyik memerap jer, sampai masak utk juadah berbuka pun tak sempat. Memberli jerlah kat Pasar Ramadan. Balik kerja jer Adam akan melekat ngan saya sampailah husband balik dari kerja. Kadang-kala tu nak sambut kakak turun dari taxi yg membawanya balik dari sekolah pun tak boleh tinggal.

Malam pulak, sibuk tengok homework kakak, sambil main game kat facebook (hobi baru hehehehe). Tak dapat nak bayangkan macam mana orang yg ada ramai anak boleh kendalikan masa mereka.

Anyway bagi rakan2 pemenang my GA, sabar yer..tak lama dari sampai ler hehehe

No comments:

Post a Comment