Clik yer..iklan ni..

Tuesday, August 31, 2010

SELAMAT HARI KEBANGSAAN DAN HADIAH GA

Salam


Selamat menyambut Hari Kemerdekaan. Semoga Malaysia akan terus aman . amin...


Alhamdulillah akhirnya saya telah selamat mengeposkan 6 lagi hadiah GA pada hari Isnin 30 hb yg lepas..fuuhhhh..ringan sikit rasa bahu, tinggal lagi batu-batu kecil yg ku pikul sebabnya masih ada 3 hadiah GA yg dapat ku poskan.

Hadiah2 GA yg masih belum diposkan spt berikut:

1) Ibudamia blogspot - sorry sebab masa nak pos tu saya tak salin alamat penuh. DAh sampai pejabat pos tengok alamat tak lengkap.
2) hepicookmum - sbabnya tak jumpa kotak yg sesuai..
3) Shidah ipoh..hehehhe nanti akak gi raya rumah Shidah ler akak bawak sekali, insyaallh.
4) Zai Kulim - sebagai referer terbanyak - tak dapat kotak yg sesuai. jgn marah yer Zai..bukan lambat sikit hantar..lambat banyak ni..






Yg lain-lain semua dah selamat hantar.
Hish..serik plak nak buat GA ni tetambah yg melibatkan banyak hadiah...

5 comments:

  1. tak sbr nak terima hadiah hehhheheh :) tq yer

    ReplyDelete
  2. betul kata mama zarfan..x sabaq nak tengok hadiah

    ReplyDelete
  3. tak sabar nak tunggu hadiah sampai...

    akak hantar guna servis pos laju atau kurier?

    saya tanya sebab kat opis ni, barang yang dihantar menggunakan pos laju kene g amek kat pej pos... diorang tak hantar ke depan opis...

    dah sampai nanti saya inform akak... Insyallah kalau rajin saya akan buat satu post khas untuk hadiah tu...

    ReplyDelete
  4. dtgla kak...shidah tunggu...sbnrnya shidah dgn mar da janji nak dtg umah akak dgn umah kak laila lps raya....kami nak nak ronda sakan....bleh kan kak

    ReplyDelete
  5. Salam...

    alhamdulillah saya dah terima hadiahya...

    sayangnya teko yang kecik sket tu pecah...

    tapi tak pe, tutupnya ada, ok je...boleh wat kenangan...terima kasih ye kak...

    ReplyDelete