Clik yer..iklan ni..

Thursday, October 21, 2010

ANGAN-ANGAN

Saya ni memanglah kuat angan-angan. Masa sekolah dulu lain angan2nya. La ni saya ada angan-angan paling best...heehe maklumlah tak perlu bayar.

Nak tahu ker apa angan2 saya...saya angan-angan dapat 1.5 juta..mak oii banyak tu..tapi mana saya nak dapat duit sebanyak tu..loteri tak pernah beli, no ekor jauh sekali..itu tak penting...tapi yg paling best kalau duit tu halal...macam orang tinggalkan wasiat ke..?? heheh ada ker??.yg penting apa yg saya nak buat dgn duti sebanyak tu:::

1) Buat rumah bungalow dgn 5 bilik..besar tu keh keh
2) Beli kereta idaman husband Estima..kereta kita harrrier cukuplah..
3) Amik VSS..ini yg paling penting..malas nak kerja dah yerlah duit dah banyak..tak
suka office politik s..dok rumah lagi best..
4) sedekah kat rumah anak yatim ..sedara-mara yg susah-susah.
5) yg paling best...nak kuruskan badan..bestnya..slim mlim..yerlah duit dah banyak..
6) yg paling ku tunggu ialah gi Mekah sekeluarga..

Angan-angan lagi apa nak buat lepas VSS...

1) gi kat M&A..beli share kecik2..dapat sehari 300 - 500 cukuplah..
2) cari pinggan mangkuk lama lagi ler..masa dah banyak

seronoknya angan-angan sebab free tak perlu bayar
2)

No comments:

Post a Comment