Clik yer..iklan ni..

Tuesday, December 23, 2014

Catatan perjalanan umrah 2014



22 dec 2014
Assalam. Transit kat dhaka..bangladesh.

Di dhaka akk transit di hotel sea shell.
sedap gak mknn bangla ..layanan hotel kat sini memang bagus sampai ada member cabut kasut staff deme gi anto repair..kat mesia tak ada.

Cuci baju sehelai rm3..basuh n sterika siap 1 jam.

Cuaca sejuk..x yah pakai aircon. Tp dia punya trafic fuh cam citer hindi tu ..sapa brani boleh jln..jlnraya x ada line putih.
Akk nak citer lg pasal dhaka. Walaupun dhaka tu ibu negara bangladesh tetapi sepanjang jln ke hotel ..1 trafic light pun akk x jumpa. Trafic x ikut rules..ikut suka depa nak masuk. Hon x usah citerlah..dr mular hingga sampai hotel asyik hon jer. Bas2 depa tu tepi2 dinding x usah nak kata calar2 tu dah biasa.

Mkn akk x mkn kat tepi jln tp mkn kat hotel..kat tepi jln or restoran x brani nak mkn. Kami mkn kat hotel jer.

Bestnya bhs x susah..rata2 jumpa boleh ckp melayu...yg akk jumpa kat airport n hotel..




No comments:

Post a Comment